//מכשיר Iphone Xs החדש של אפל – סקירה

מכשיר Iphone Xs החדש של אפל – סקירה

כאשר אפל השיקה בשנה שעברה את ה-Iphone X היה משהו אחד שמאוד ריגש את כל מי שרכש את המכשיר: ההזדמנות לשים את הידיים על עיצוב בסגנון חדש לגמרי של מכשיר אייפון, שכמוהו עוד לא נראה. מאחר והצורך הזה כבר מולא עם צאתו של המכשיר הקודם, לא ציפינו מאפל למכשיר מושקע במיוחד השנה, אבל לענקית הטכנולוגיה האמריקאית היו תכניות משלה.

מכשיר הטלפון החדש, Iphone Xs דומה במידה רבה למודל של השנה שעברה, אבל יש בו כמה שדרוגי מפתח: הוא מציע עד 512GB של אחסון, מעבד A12 Bionic חדש שמשפר את המהירות ואת ביצועי המצלמה וכן תצוגה משופרת.

העיצוב של מכשיר האייפון החדש

כאמור, הדבר העיקרי שריגש את הלקוחות בשנה שעברה היה העיצוב החדשני ואפל נשארת נאמנה לצורה גם בדגם ה-Xs, מה שאומר שהעיצוב נשאר זהה, רק עם כמה שינויים קטנים שמבדילים בין המכשירים.

משקל המכשיר החדש הוא 177 גרם, לעומת 174 גרם של המכשיר הקודם. הבדל נוסף הוא בצבעים הזמינים במכשיר החדש  – כסף, אפור מטאלי וזהב. גם Iphone Xs מופעל כמובן באמצעות מערכת ההפעלה iOS 12. שדרוג נוסף הוא בשטחי האחסון האפשריים,  64GB, 256GB כמו תמיד, אך אפשרות חדשה לשטח אחסון עצום של 512GB. המסגרת המוכרת מהדגם הקודם עושה קאמבק גם במכשיר החדש – מסגרת פלדה מסביב לקצה ולוחות דקים שמקיפים את הצג. גם כאן כפתור הבית הוסר וניתן להשתמש בטכנולוגיית ה-FaceID עבור ביטול הנעילה.

מה נשמע Iphone Xs?

יהיה מי שיתאכזב מהעובדה שאין מתאם לאוזניות 3.5MM כפי שהיה בכל הטלפונים מאז Iphone7. אז מה תעשו אם אתם זקוקים למתאם? תוכלו לרכוש אותו עצמאית ישירות מהחברה.

באופן צפוי כפתורי עוצמת הקול נשארו בצד השמאלי של המכשיר, כשבצד ימין יושבים בגאווה כפתור הנעילה וכפתור סירי. בחלק העליון ובחלק התחתון של המכשיר נמצאים הרמקולים. אף אחד מהם לא "יורה" את הקול קדימה וזה חיסרון כשמנסים לצפות בווידיאו ללא אוזניות, אבל הסאונד בכל זאת מרשים. אפל

מתאם לאוזניות של אייפון

התמונה מתוך: https://www.apple.com

שיפרה את הפלט כדי להפוך את המכשיר ליותר דינאמי ועושה רושם שיש שיפור מובהק באיכות הצליל, במיוחד בבס. אייפון XS עמיד במים לפי דירוג IP68, מה שאומר שתוכלו להשליך אותו לאמבטיה ללא דאגה.

המסך של אייפון Xs

שוב, האייפון החדש לא השתנה הרבה במונחים של המסך. אופציית ה-OLED בגודל 5.8 אינץ' חזרה שוב וזה כבר הוגדר כאחד המסכים הטובים ביותר שראינו בטלפון בשנה האחרונה – הוא מספק צבעים עשירים, שחורים עמוקים ויחסי ניגודיות חזקים. עדיין יש את החריץ בחלק העליון של הטלפון, מול המצלמות והרמקול, כך שאם תרצו להרחיב סרטונים במטרה למלא את המסך, סביר להניח שתאבדו חלקי תמונה.

iphone xs

התמונה מתוך: https://www.apple.com

אייפון Xs – סקירת המצלמות

על פני השטח, נראה כי המפרטים של אייפון xs זהים לאלה של אייפון x, בדיוק כמו המצלמות עצמן, אבל החיישן הראשי במצלמה רחבת הזווית גדול יותר במכשיר החדש.

Smart HDR הוא אחד הדגשים החשובים בתכונות המצלמה החדשה, באמצעותו ניתן לצלם 9 תמונות בו זמנית לעומת 4. הבדל בולט יותר בין התמונות של מכשיר זה לאלו של המכשיר הקודם, היא שהן נראות יותר כמו האפקט שמקבלים ממצלמה עם עדשה גדולה. עכשיו ניתן גם לשנות את עומק השדה לאחר הצילום בעזרת כפתור ה"עריכה".

החומרה במכשיר Iphone Xs החדש 

בשורה מצוינת לכל מי שחיכה לאפשרות להשתמש בשני כרטיסי סים בו זמנית. אפל סוף-סוף מציעה eSIM לצד המגש הפיזי של הsim. זוהי טכנולוגיה חדשה באייפונים, אך היא מוכרת לנו כבר מהשעון של אפל ומכמה אייפדים שלה. אבל מה זה eSIM אתם שואלים? Embedded Sim הוא רכיב אלקטרוני שמוטמע בתוך המכשיר, ללא צורך בכרטיס סים פיזי או במגירה והוא מופעל אלקטרונית, ללא צורך לגשת אליו. כלומר, אם אתם טסים מחר לאירופה ו

אתם מעוניינים לרכוש סים מקומי כדי לנהל שיחות ולגלוש באינטרנט, לא תצטרכו להוציא את הסים שלכם ולהחליפו בסים מקומי, תוכלו פשוט להחיל אותו אלקטרונית על ה-eSIM במקביל לסים הפיזי ולהחליף בין המספרים בקלות יתרה.

המחיר ותאריך השחרור של האייפון החדש 

Iphone Xs החדש זמין כעת להזמנה מראש ברוב מדינות העולם ויגיע לחנויות ב-21 בספטמבר. וכמה זה יעלה לכם? המחיר הזול ביותר עבור המכשיר מוצע כמובן לזה שמגיע עם זיכרון 64GB והוא 999 דולר (כ-3567 ₪ לפי שער הדולר 3.58). בשביל המכשירים עם הזיכרונות הגדולים יותר תצטרכו להיפרד מ-1149 דולר (4113 ₪) ל-256GB ומ-1349 דולר (4829 שקלים) ל-512GB.אם המחירים האלה גדולים עליכם, תוכלו להסתפק בגרסה הזולה יותר שמציעה אפל- מכשיר הנקרא Iphone Xr שהמחיר הגבוה ביותר שלו הוא 899 דולר (3218 ₪) ל-256GB. שיא המחיר הגבוה ביותר שאפל גבתה אי פעם על מכשיר אייפון נשבר גם הפעם, עם ההכרזה על המכשירים החדשים והוא שייך לIphone Xs Max הענק – 1449 דולר (5187 ₪) ל-512GB. בישראל אגב, הוא צפוי לעלות יותר – 6800 ₪!

ומתי הם יגיעו לישראל? לפי ההערכות המכשירים החדשים יהיו זמינים לרכישה בארץ רק באמצע אוקטובר, בעוד דגם ה-Xr יגיע רק בנובמבר, כחודש לאחר השקתו בארצות הברית. אם אתם מעוניינים לרכוש את אחד המכשירים, כמובן שכדאי לנסות להגיע לאילת (או לבקש ממישהו שנמצא שם שיעשה לכם טובה), כי כמו תמיד, גם הפעם המחירים שם יהיו זולים משמעותית מאלו המוצעים בשאר הארץ.

המסכים של iphone xs ושל iphone xs max

התמונה מתוך: https://www.apple.com

מי אתם Iphone Xr ו-Iphone Xs Max?

ה-Max  הוא גרסה משודרגת ל-Xs. המפרט הטכני שלהם זהה, אבל המסך של מקס הוגדל ל-6.5 אינץ' לעומת 5.5 אינץ' באייפון הרגיל. ה-Xr לעומת זאת, נולד כדי להנגיש את הטכנולוגיה החדשה גם לאלו שידם אינה משגת ואינם יכולים לרכוש את הגרסה המלאה. המכשיר הוא שדרוג של סדרת אייפון 8, אך בעיצוב הוא דומה יותר לאייפון Xs.

 

 

 

מאמנת כושר אישית 

By | 2019-01-14T17:12:50+00:00 ספטמבר 20th, 2018|כללי|0 Comments