//המכירות של אייפון X לא עמדו בציפיות ואפל כבר עם הפנים לעבר 2018

המכירות של אייפון X לא עמדו בציפיות ואפל כבר עם הפנים לעבר 2018

אפל אמנם עדיין לא פרסמה נתונים רשמיים אודות המכירות של המכשירים אייפון X, אייפון 8 ואיפון 8 פלוס, אבל עושה רושם שהן לא כל-כך עומדות בציפיות. חשוב לזכור שזו הפעם הראשונה שבה אפל משיקה שלושה מכשירי דגל חדשים באותה תקופה ולכן קשה להשוות את תוצאות המכירות לשנים הקודמות. עם זאת, הנתונים מספרים שכבר ב-30 הימים הראשונים למכירתו, אייפון X היווה 30% מסך המכירות של אפל. אייפון 8 לעומת זאת, היווה 23% מהמכירות ב-30 הימים הראשונים שלו ואייפון 8 פלוס היווה רק 17% מהמכירות.

אייפון X, אייפון 8, אייפון 8 פלוס

כשהמכירות של אייפון 8 ואייפון 8 פלוס לא צלחו, הניחו באפל שאנשים פשוט מחכים ליציאתו של אייפון X, אבל כשגם זה לא רשם הצלחה מסחררת, אפל הבינה שהיא כנראה עושה משהו לא נכון. זה לא קשור לעובדה שהייתה מגבלת אספקה לחלק נכבד מהמדינות בסמוך להשקתו וגם לא לכך שרוכשים פוטנציאליים התעכבו עם הרכישה כדי לשמוע פידבקים ולהחליט האם כדאי לקנות את המכשיר. אפל פשוט הבינה שכדי להגדיל את המכירות במכשירים הבאים, היא צריכה להוזיל מחירים.

הכינו את עצמכם ל-2018: אפל מתכננת להשיק 3 מכשירים חדשים

במהלך סתיו 2018 (בדיוק שנה אחרי השקת המכשירים האחרונים) צפויים לצאת שלושה מכשירים נוספים, שהמחירים שלהם יהיו זולים יותר ממחירו של אייפון X וינועו בין 649$ ל-749$ (בין 2620 ל-2270 שקלים) לעומת 999$ שהיא גובה עבור אייפון X (בארץ הוא עולה בערך 4700 ש"ח). שניים מהמכשירים יהיו עם מסך OLED בגדלים 6.5" ו-5.8", ומכשיר נוסף עם מסך LCD בגודל 6.1".

החידושים הטכנולוגיים במכשירי האייפון של 2018

במכשירים החדשים תישאר טכנולוגיית זיהוי הפנים, Face ID, אבל תחזור גם האופציה של זיהוי טביעת האצבע. חידוש מרענן יהיה השימוש ב- Gigabit LTE המאפשר להוריד במהירויות של עד 1000 מגה לשנייה ולקבל חיבור נתונים ממרחק של קילומטרים. כמו כן, במכשירים האחרונים כדי להשתמש בטעינה האלחוטית, צריך למקם את המכשיר פיזית על עמדת ההטענה. במכשירים הבאים, כך מסתמן, תתאפשר טעינה אלחוטית ממרחק של מטר מעמדת ההטענה, שתפעל על ידי תהודה מגנטית. השמועות אומרות שהחברה עובדת כבר זמן רב על טעינה שתתאפשר אף במרחק של עד 15 מטרים.

ברמת המצלמה, יהיה לפחות באחד המכשירים החדשים  סורק תלת ממד על גבי מערך החיישן האחורי. להבדיל מהסורק הקיים באייפון X, המאפשר את האנימוג'י ואת זיהוי הפנים, סורק התלת ממד ישמש בעיקר עבור יישומי מציאות רבודה (AR) ובניית מודל תלת ממד של הסביבה. כמו כן, היא תשלב פטנט המסוגל ללכוד תמונות ברזולוציה גבוהה הודות לייצוב תמונה אופטי. הרעיון הוא לצלם תמונות במספר זוויות שונות ולאחד אותן כדי ליצור תצלום ברזולוציה מעולה.

אנחנו בטוחים שאפל לא יאכזבו אותנו גם השנה ויציעו לנו טכנולוגיות חדשות ועיצובים מרהיבים שעוד לא ראינו. כל עוד טווח המחירים יישאר בגדר השפוי, אנחנו בטוחים שגם אנחנו ננסה את אחד המכשירים. עד שסתיו 2018 יגיע, נמשיך ליהנות מהאייפון X שלנו.

 

By | 2017-12-31T16:57:12+00:00 דצמבר 31st, 2017|כללי|0 Comments